dilluns, 27 d’agost del 2012

Vacances d'estiu!!!!

Hola de nou!!!

Ens ve molt de gust explicar-vos com va anar el plat fort de l'estiu: LES VACANCES D'ESTIU!!! Va ser una setmana, però quina setmana més completa!!! Vam marxar el dilluns 30 de Juliol i tornàrem el 5 d'Agost.

Ens vam allotjar al càmping Bon Repòs, de Santa Susanna, estava molt ben situat ja que teníem la platja a menys de cinc minuts, amb accés directe des dels bungalows i a l'altre costat del càmping hi havia el passeig marítim, amb botiguetes, paradetes i bars, és a dir, que teníem a la vora tot el necessari per gaudir d'unes bones vacances.

Els principals atractius de les vacances varen ser la piscina i la platja, ja que vam mirar d'aprofitar-los tant com vam poder. La piscina del càmping era perfecte i els seus accessos també ho eran. És per això que no hi va haver dia que no hi anéssim.
A la platja vam anar-hi quan vam poder, ja que el mar va estar força mogut la majoria de dies i les ones eren força fortes. És per aquesta raó que finalment no vàrem fer caiac, ja que suposava un perill. Malgrat això, el fet de no fer caiac no ens va impedir divertir-nos, ja que vàrem fer una guerra d'aigua on ningú es va salvar de quedar ben xop.

El passeig marítim va resultar ser molt agradable i degut a la seva proximitat vam fer-hi més d'una passejada, a més, al haver-hi paradetes, va ser on vàrem comprar els regalets per donar a les famílies al tornar a casa.

Degut a que estàvem a la part turística de Santa Susanna, trobàrem convenient, un dia, fer una excursioneta al casc antic del poble, per això vàrem agafar un autobús que ens va portar al ben mig del poble, i allà vam poder veure l'ajuntament, els carrers més antics i també un parc ben verd i gran on vam aprofitar per fer un bon berenar abans d'agafar l'autobús de tornada al càmping.
Els jocs de taula, varen estar molt presents durant totes les vacances, ja que sempre torbàvem algun moment en el que jugar al dominó, o bé fer un puzzle. A més no van faltar els tallers; vam realitzar uns pots de sals de colors que van quedar preciosos. Cadascú el va fer combinant els colors de la manera que va preferir i van quedar uns resultats ben macos i llestos per decorar qualsevol habitació de casa. També vàrem fer un parell de sessions de cinema aprofitant el projector recent estrenat de l'associació.

Diverses nits vam aprofitar l'animació que posava el càmping, així doncs vàrem veure un espectacle de flamenc, un de versions de cançons i un de música internacional, a més també podíem ballar si ens venia de gust, ja que hi havia una petita pista de ball.

A més, el primer dia vam celebrar l'aniversari d'un dels nois que feia anys i ens va portar un pastís de xocolata i lacasitos deliciós, a tots ens va agradar molt. Va bufar les espelmes, li vam cantar l' “aniversari feliç” i vam fer-li un regalet entre tots.

Com bé veieu les vacances van ser força completes i tots ens ho vam passar d'allò més bé, vam crear molt bona cohesió de grup i tots junts vam formar “pinya”. Van ser uns dies molt feliços per a tots!!!