dimecres, 12 de març del 2014

Cap de setmana a Vall de Núria

El cap de setmana de 15 i 16 de febrer vam gaudir d'un respir a la neu a Vall de Núria.

El dissabte vam marxar amb autobús amb cançons fins arribar a Queralbs, allà vam agafar el cremallera i telecabina fins a l’alberg. Durant aquest viatge vam gaudir de diversió amb les altres persones que viatjaven amb nosaltres.

Un cop allà ens vam canviar de roba per poder anar a jugar a la neu i vam agafar el dinar per poder anar a la cafeteria per menjar amb tota la gent que hi estava gaudint com nosaltres d’aquest cap de setmana. Aquí, ens van convidar a un pastís de nata boníssim, que vam repartir entre tots, perquè estaven celebrant l'aniversari d’una nena molt simpàtica que es va fer la nostra companya.

A la neu vam poder jugar i fer una guerra de boles i una gimcana per grups on vam  empatar ja que hi va haver una cohesió entre els companys.

Després vam tornar a l’alberg i ens vam dutxar i vestir per anar a sopar ben nets a la sala comú. Desprès de sopar vam jugar amb els altres hostes fins que va arribar l’hora de dormir per poder descansar per al dia següent.

El diumenge ens vam aixecar amb moltes ganes de divertir-nos un altres cop a la neu però primer vam agafar forces fent un gran esmorzar al bufet on hi havia una gran varietat de coses per menjar, i cadascú va poder fer el seu esmorzar preferit amb llet, galetes, torrades, suc, croissants i moltes més coses. Amb les forces renovades vam anar a la neu a fer un gran ninot mentre feia una brisa refrescant i nevava, desprès vam anar al parc lúdic de la neu on ens vam tirar amb trineu i amb uns grans dònuts per les baixades de la muntanya.

Un cop fet això vam anar a dinar i canviar-nos de roba per poder tornar a casa. Aquesta tornada va ser divertida però trista perquè havíem gaudit d'un fantàstic cap de setmana a la neu que voldrem tornar a repetir. Desprès d'agafar el cremallera un altre cop, vam tornar amb bus fins a Sant Cugat entre cançons i somriures per veure als pares que ens venien a recollir.